Conference organised by the OECD and IABC France
Thursday, 20 February 2014 - OECD Conference Centre, Paris
Crédit Photos©Morgane BRAVO
Social Media Week takes place in a number of cities from 17-21 February 2014, with the theme of "The future of now: Always on, always connected".
In this context, the conference organised by OECD and IABC France focuses on the power of social media for international organisations, businesses and government agencies.
The emphasis is on the best practices of social media strategies, technologies and channels...
Link : http://www.oecd.org/social-media/smwparis.htm#About
Thursday, 20 February 2014 - OECD Conference Centre, Paris
Crédit Photos©Morgane BRAVO
Social Media Week takes place in a number of cities from 17-21 February 2014, with the theme of "The future of now: Always on, always connected".
In this context, the conference organised by OECD and IABC France focuses on the power of social media for international organisations, businesses and government agencies.
The emphasis is on the best practices of social media strategies, technologies and channels...
Link : http://www.oecd.org/social-media/smwparis.htm#About
INTERVENTIONS
Intervention : Who's afraid of social media?
By, Anthony Gooch, director of the OECD Public Affairs and Communications Directorate. @pitres
Arthur Mickoleit, OECD e-gov policy analyst.
Jerome Tomasini, Head of News & Politics, Twitter France. @jerometomasini
Florian Maganza, Senior Policy Analyst, Google. @Flowmobs
La conférence organisée par l'OCDE et l'IABC France met l'accent sur la puissance des médias sociaux pour les organisations internationales, les entreprises et les organismes gouvernementaux. L'accent est mis sur les meilleures pratiques des stratégies de médias sociaux, des technologies et des canaux.
Link : http://diplomacydigital.blogspot.fr/2014/02/oecd-social-media-conference.html
http://mbravo.blogactiv.eu
https://twitter.com/#!/Ecologie
By, Anthony Gooch, director of the OECD Public Affairs and Communications Directorate. @pitres
Arthur Mickoleit, OECD e-gov policy analyst.
Jerome Tomasini, Head of News & Politics, Twitter France. @jerometomasini
Florian Maganza, Senior Policy Analyst, Google
La conférence organisée par l'OCDE et l'IABC France met l'accent sur la puissance des médias sociaux pour les organisations internationales, les entreprises et les organismes gouvernementaux. L'accent est mis sur les meilleures pratiques des stratégies de médias sociaux, des technologies et des canaux.
*OECD Social Media Conference...DigitalDiplomacy*
Link : http://diplomacydigital.blogspot.fr/2014/02/oecd-social-media-conference.html
Bien à vous ,
https://twitter.com/#!/Ecologie
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire